merhabaa:))

merhabaa:))

13 Aralık 2011 Salı

give me some inspiration

Merhabaaaa!!! Bu hafta çoook enerjiğim.Bir değişiklik varr ne var ne var,pilatese başladım o yüzden böyleyim.Esniyorum rahatlıyorum bel ve sırt ağrımdan kurtulup enerjik oluyorum.Hepinize tavsiye ederim daha yeni başladım ama yine de rahatlatıyor yoga hareketleri falan da yapıyoruz.Bu aralar kombin fotoğraflarımı ekleyemedim derslerimin yoğunluğundan yine.Çok yazık oldu çünkü 2-3 gündür çok güzel kombinler yapmıştım neyse olsun yine yaparım.Bugün size bakıp beğendikçe bilgisayarımda biriktirdiğim fotoğraflardan benim bugünkü ruh halime uygun ilham alacağınızı düşündüğüm bazılarını ekliyorum.Umarım siz de benim ilham aldığım kadar alırsınız.
Heyy!!!This week i feel so energetic because i'm attending pilates class.It's really comforting and my waist,shoulder pains are gone.I recommend you too.I couldn't add my combine photos because of my lessons(exams are really stressful).It' a pity,i had some cool outfits this week.Anyway,i can make better ones.Here are some photos that you can take inspirations from them.I hope they will beneficial for you.









Bu arada sevgili Deniz(Deniz Saatçioğlu,http://denizsaatcioglu.blogspot.com) bloğunda bir yeniyıl çekilişi başlatmış çok heyecanladım burdan sizlerle paylaşayım dedim.Ben de böyle şeylerde pek kısmetsizimdir ama hep birlikte şansımızı deneyelim bakalım.Üstelik 3 hediye veriyoor.Ne oldukları süpriz olsun tıklayıp kendiniz öğrenin:)deniz saatçioğlu
By the way lovely blogger Deniz(Deniz Saatçioğlu,http://denizsaatcioglu.blogspot.com) is making a new year giveaway.I'm really excited.There are 3 gifts i won't tell what they are.Click and see yourself.:))deniz saatçioğlu
Son bir şey daha,altta verdiğim linke göz atarsanız yeniyıl için ilham verici şeyler görebilirsiniz.
And one last thing,check this website out.You can take inspiration for christmas.
XOXO

4 yorum:

  1. Wonderful ispiration dear! Nice blog! Maybe you’ll have time to visit my blog :)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball on Bloglovin and My Facebook Page

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel fotoğraflar! ilham verici, bize de bekleriz,sevgiler :)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. hepsi harika :)


    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil