merhabaa:))

merhabaa:))

18 Kasım 2011 Cuma

cold weather kicked my ass

Bayram dönüşü eve gelip de evim güzel evim havasını üzerimden atamadan soğuğu yiyip tekrar hasta oldum(bayramı da hasta geçirdim).Bu hafta bloğum bomba gibi olacak.Yeni kombinlerimle fotoğraflarımı ekleyeceğim.Beklemede kalın derim;)
After holiday when i came back to home i got sick again.(i spend my holiday with illness too)This week i will publish my cool photos on my blog.Keep waiting ;) 
Bu arada son günlerde Audrey Hepburn tarzı uzun süet eldivenlere gözümü diktim fakat bir türlü bulamıyorum.Çok ihtiyacım var görürseniz ve bana haber verirseniz çok sevinirim.Herkese şimdiden iyi haftasonları:)
By the way,i am looking for gloves like Audrey Hepburn's(suede and long) but i cannot find any:( I really needs these.If you know where can i find them and tell me i will be appreciate.Happy weekend all ready:)



XOXO

4 yorum:

  1. sirin bir blog olmus! :) basarilaaar!.... eger fotograf konusunda yardimci olabilecegim bir sey olursa cekinmeden ulasabilirsin....

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim nazlı:)

    YanıtlaSil
  3. Lisa Eldridge´nin makyaj videosuda varya audrey tarzi, onuda yaparsin birde eldivenleri bulursan onlarida takarsin güzel bir post olur kesin ; )

    YanıtlaSil
  4. oo o eldivenleri bulsam tam böyle istediğim gibi.ne postlar yaparıım:)

    YanıtlaSil