merhabaa:))

merhabaa:))

11 Temmuz 2011 Pazartesi

EnSonNeAldım??

 Hepinizin bildiği gibi indirimler çoktan başladı hatta herkes
(özellikle bayanlar) mağazaları boşalttılar bile:)Ben de birkaç
alışveriş yaptım ancak hepsi indirimden değil.İşte onlar..






Bobbi Brown all over bronzing gel spf 15
Açıkcası bu kremi(jel olduğunu iddia etse de) güneş koruması için aldım.Bronzlaşma konusunda da Bobbi Brown'a güvenmiştim.Ancak pek memnun kaldığımı söyleyemem.Bu ürün bütün vücuda ve yüze uygulanabilse de ben yüzüme uyguluyorum.Terlemeyle yüzeyde kalıyor,emilmiyor,dalgalanma yaratıyor.Sorun bende mi bilemiyorum ama beğenmedim.




Estee Lauder Bronze goddess self tanning sprey for body
Bu üründen kesinlikle çoook memnun kaldım.Püskürtüyorsunuz süt gibi hafif bir kıvamı var,düzgünce yayıyorsunuz ardından çabucak kuruyor.Kuruyunca kıyafetlere bulaşmıyor.Gerçekten adı gibi tanrıça bronzluğu yaratıyor.Benim deyimimle güneş öpmüş gibi tatlı,altın bir bronzluk veriyor.




















Bunlar indirimden aldığım parçalar.Elbise deri.Daha önceden Zara'da görüp beğenmiştim ancak kararsız kalmıştım tekrar görünce hemen kaptım:)Gömlek ve kemer Mango.Kemer rengarenk olduğu için hem bir çok kıyafete uyuyor hem de onları canlandırıyor.











Bunları ve aşağıdaki ayakkabıları indirimden önce almıştım.İkisi de Zara.Gerçekten bir harikalar:)














Şortlarım Topshop'tan.Türkiye'de var mı bilmiyorum benimki yurtdışından.Alttaki karpuzlu da çok şeker değil mi?Bayılıyorum:)








Mayokini Penti by Deniz Berdan.Görür görmez aldım yani mağazaya gelir gelmez:)












 Bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim.Ludmilla Filipova-Aramızdaki Duvar
                                       Ojelerin renkleri ne güzel değil mi?Hepsi Alix Avien

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder